Víkendové pobyty

Čokoládový sen

Hotel Continental****, Mariánské Lázně

Víkendový pobyt s polopenzí a procedurami ve čtyřhvězdičkovém hotelu v Mariánských Lázních za výhodnou cenu.

Celkové hodnocení:

90%

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hodnocení uživatelů (celkem 10):

Marta Peroutková (27. 11. 2019): 100%

dospělý pár

+ plusy: Tomuto hotelu nelze nic vytknout. Byli jsme letos už potřetí a víme, že se určitě zase rádi vrátíme. Počínaje recepcí, welnes službami, vynikající kuchyní, vše na 1****.Timto také děkujeme za příjemné prožití v tomto hotelu. Přejeme šťastné a veselé prožití svátků vánočních a do Nového roku hlavně hodně zdraví a štěstí. Peroutkovi z Plzně

- mínusy: Nelze nic vytknout.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

miloš (18. 11. 2019): 90%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Marta Peroutková Peroutková (29. 4. 2018): 93%

dospělý pár

+ plusy: Čistota, welnes služby, nabídka a kvalita jídla. , poloha hotelu blízko parku a pár minut do lesa.Mohu doporučit. ?

- mínusy: Nelíbilo se mi., že na stole nebyl k večeři džbánek čisté vody.A skoro žádné ovoce.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tereza (6. 2. 2018): 88%

mladý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Radoslav Mejdlo (18. 1. 2018): 88%

senior

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

anonym (19. 12. 2017): 88%

jednotlivec

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Hana Stehlíková (30. 11. 2017): 100%

senior

+ plusy: Líbilo se moc

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Josef Vaic (26. 11. 2017): 77%

dospělý pár

+ plusy: Polopenze byla pestrá, bohatá a velmi chutná.

- mínusy: Původně jsme měli mít "Medový balíček", ale z důvodu nefunkčních van byly koupele zrušeny, o čemž jsme byli informováni až při příjezdu.V posteli byly sice vysoké matrace, ale velmi měkké.

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Jan Vršecký (25. 10. 2017): 85%

dospělý pár

+ plusy: V hotelu jsme byli již podruhé a určitě se vrátíme. Personál nám vyšel vstříc s našimi požadavky.

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Lenka Švehlová (11. 10. 2017): 90%

mladý pár

+ plusy:

- mínusy:

Čistota

Personál

Služby

Stravování

Pohodlí

Celková spokojenost

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace