- Wellness
- Hotely
- Hotel Sun ****, Mariánské Lázně
- Pobyt s polopenzí na 2 noci v hotelu Sun
Wellness pobyty
Pobyt s polopenzí na 2 noci v hotelu Sun
Hotel Sun ****, Mariánské Lázně
Hotel Sun v centru Mariánských Lázní nabízí pobyt na 2 noci s polopenzí za výhodnou cenu. Bohusem je volný vstup do wellness centra po celou dobu pobytu.
Celkové hodnocení:
93%
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hodnocení uživatelů (celkem 9):
Eva (11. 3. 2023): 100%
dospělý pár
+ plusy: Vše splnilo očekávání
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Lea Štočková (26. 1. 2023): 100%
jednotlivec
+ plusy: Vynikající jídlo, personál od paní recepční po obsluhu v restauraci pana Karla až po paní pokojskou byl velice milý a ochotný. Po příjezdu bylo na pokoji milé přivítání včetně malé pozornosti v podobě čerstvého ovoce. Služby v hotelu včetně procedur byly na vynikající úrovni. Wellness víkend jsme si opravdu užili, bylo o nás krásně pečováno. Určitě se rádi zase vrátíme.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (21. 11. 2022): 87%
jednotlivec
+ plusy: Útulné pokoje a čistota v celém hotelu.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Zuzana (3. 11. 2022): 82%
dospělý pár
+ plusy: Hotel pěkný i pokoj
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Marie (19. 10. 2022): 100%
jednotlivec
+ plusy: Byli jsme letos 2x a to znamená že jsme byli spokojeni.
- mínusy: Karta na otevírání dveří nefungovala
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Denisa (18. 8. 2022): 100%
jiné
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Zdeňka (28. 9. 2020): 80%
jiné
+ plusy: Ochota personálu.
- mínusy: Nevím.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (20. 8. 2020): 90%
jednotlivec
+ plusy: Ochota a vlídnost pokojské.. Ve čtvrtek ochota v kavárně a na recepci. Čistota v hotelu a na pokojích.
- mínusy: O vše jsme si museli říkat, přitom ve voucheru bylo vyznačené, co nám poskytnete. Například odpolední svačinka s kávou, museli jsme se dojít zeptat na recepci. Obsluhující v kavárně v pátek byl pomalý a vůbec nevěděl, co má dělat a co nabízet a nakonec se zeptal, zda si přejeme účet, který má být samozřejmostí. Prý tam je nový. Nevyhovovalo nám ani přidělení naplánování procedur v době snídaně.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Tomáš Uhlíř (21. 5. 2019): 97%
dospělý pár
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost