- Wellness
- Hotely
- Hotel Zámeček****, lázně Poděbrady
- Lázeňský týden na Zámečku
Lázeňské pobyty
Lázeňský týden na Zámečku
Hotel Zámeček****, lázně Poděbrady
Lázeňský pobyt s polopenzí a procedurami v krásném prostředí hotelu Zámeček.
Celkové hodnocení:
90%
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Hodnocení uživatelů (celkem 68):
anonym (29. 3. 2023): 93%
jednotlivec
+ plusy: Ubytování moc hezké,personál ochotný a příjemný
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Květa (2. 4. 2022): 95%
dospělý pár
+ plusy: Vlídný personál restaurace, možná bych uvítala pestřejší jídelníček.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Petr Kroc (18. 10. 2021): 100%
senior
+ plusy: Personál velmi příjemný, solná jeskyně skvělá .Celková spokojenost .Doporučím ostatním.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Vladimír Šufana (9. 10. 2021): 90%
dospělý pár
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Marie Endtová Endtová (2. 10. 2021): 87%
senior
+ plusy: bylo čisto, milý personál
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Ivana Citterbartova (3. 7. 2021): 77%
jiné
+ plusy: Hotel Zamecek v Podebradech lezi v tiche casti mesta a ma nadhernou, nedavno rekonstrovanou zahradu.
- mínusy: Nejen hoste, ale i personal kouri pred ruznymi vchodu do hotelove budovy. Pro ostatni to znamena, ze museji projit clonou koure, ktery se natahuje i dovnitr budoby. Myslim, ze by bylo vhodne koureni v celen arealu, tedy i venku, zakazat, popripade pro kuraky vyhradit misto dal od vchodu do budovy.
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (26. 9. 2020): 83%
jiné
+ plusy: Pokoj byl čistý, personál příjemný. Jídlo bylo dobré, výběr byl pestrý.
- mínusy: Opatření proti COVID-19 neměla žádný smysl. Po chodbách byly povinné roušky, ale jídelna byla plná lidí bez roušek! U snídaně, která byla formou švédských stolů, také nikdo roušky neměl. Personál na to nijak nereagoval. Čekala bych, že v lázních, kde jsou ubytováni hlavně senioři, budou přísnější opatření proti šíření COVID-19...alespoň u těch švédských stolů...
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Dana (18. 3. 2020): 100%
jednotlivec
+ plusy: Velký pokoj, pohodlná postel i polštář pro krční páteř. Kvalitní služby. Příjemný a ochotný personál. Ráda se někdy vrátím.
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
anonym (18. 10. 2019): 85%
jednotlivec
+ plusy:
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost
Jiřina Myšáková (28. 11. 2018): 100%
senior
+ plusy: Ubytování. Výborné večeře
- mínusy:
Čistota
Personál
Služby
Stravování
Pohodlí
Celková spokojenost